接触
接触
On the GK Comarch websites, both we and our partners use cookie files and targeting. Cookie files (a.k.a. "cookies") are small text files sent to your browser by the site you visit at any given time. They are used for analytical and statistical purposes as well as to ensure the proper functioning of the site. Additionally, they are used to tailor marketing content to the interests of users visiting our sites.
As we respect your privacy, we ask for your consent to use these technologies. You can consent to cookies by clicking "Accept all". If you want to personalize your choices, click "Settings." You can withdraw your previous consent or change your preferences at any time by clicking the "Settings" button.
Using cookies for the purposes indicated above is related to the processing of your personal data. The administrator of your data is Comarch SA. In some cases, our partners may also be the administrators of your data.
For more information on how we and our partners use cookies and process your personal data, please see our Data Processing Notice and Cookie Policy.
通信業界での熾烈な競争で優位に立つためには、ネットワークの効率性が鍵となります。もうすぐ、人工知能と機械学習を活用したシステムにより、BSSとOSSの効率をさらに高めることが可能になる、革命的な時代が訪れつつあります。
5Gネットワークの運用と管理が高度に自動化されることで、プロバイダーはコスト削減はもちろんのこと、さらに重要な点として、サービス品質への影響を最小限にとどめつつ短時間で改良を反映させることができます。これは、5G技術の醍醐味であるネットワークスライシングを活用するために不可欠です。
調査結果によれば、ネットワークスライシングは、顧客に合わせたサービスの提案や差別化を可能にし、より独創的で優れたイノベーションを素早く起こすため、モバイル通信事業者の価値提案に革命をもたらすだろうと期待されています。しかしこれは、最新ネットワークが技術的にこれだけ複雑となった現在、人工知能と機械学習を活用した、長期的に通用する効率的かつ強力なネットワークなしには実現不可能です。
5Gへの道のり:世界初の5Gネットワーク立ち上げ
Please wait